donderdag 13 maart 2008

hooi^^

tja das toch best lastig, een link voor je blogdinges bedenken.. heb heel erg veel dingen bedacht. Thom hielp ook niet heel erg mee, want die vond het allemaal wel leuk -_+. Ik weet nog niet offik nou heel erg vertrouwen heb in een Blog door mij.. volgens mij ga ik het echt niet goed bijhouden enzo..
Maar eigenlijk moetik er gewoon vertrouwen in hebben, denk je niet?
ja..
Ojé ik bdoel Oké..^^ Ojé lijkt op Olé^^
whoej!^^
ik wist niet echt een goede titel.. izzie zo goed?
haha ben een liedje aant luisteren en het zegt (het liedje):"Your English is gooooood".. dus misschien moetik mn titel wel in het engels doen.. maar mijn engels is helemaal niet zo goed..
oh maar dittis alleen het welkom bericht.. dus laat ik maar stoppen..
dus om een lang verhaal kort te maken:


WELKOM!!!WELKOM!!whoej!!^^

6 opmerkingen:

Thom v. Hoek zei

Ja sorry x'D
Maar geef toe, dit is toch een superkoele naam? \o/ :D
En dat nummer is ook superkoel ^^
En inderdaad, je moet er vertrouwen in hebben, dan komt het wel goed =P

Isiiis zei

whoej xD^^ ontzettand^^ okeee^^ danku voor de wijzige raatjes menner thom^^

Thom v. Hoek zei

Alsjeblieeeft mevrouw ^^ xD

Isiiis zei

whoej!

Thom v. Hoek zei

Woaaaw hij is nu al helemaal gerestyeld (mooi woord xD)! Wat hip :D
En je beschrijving is supergrappig xD En paars haar is echt tof :'D
Maar volgens mij zijn het 12939 mensen hoor =O Kijk maar, daar helemaal linksachter staat nog iemand :D
En nu ga ik naar gitaarles \o/
Dhoej!
xD

Isiiis zei

oja?
nee joh dat is een boom!